5 december 2012

Ommöblering

 
 
 
Idag har jag varit hemma med de små sjuklingarna.
Nätet har inte fungerat här hemma, så jag kunde inte jobba som jag först tänkt. Istället städade jag undan efter hantverkarna som nu är klara för denna gången.

Jag passade också på att möblera lite i vardagsrummet idag för att se hur det skulle se ut.
Jag tyckte det blev bra, rummet känns större och är mer enligt Feng Shui. Jag gillar också att soffa och fåtöljer är placerade mitt emot varandra, det är trevligt att sitta så. Men tyvärr får vi nog flytta tillbaka som det var innana, eftersom det inte funkar så bra att sitta framför teven nu (man får nästan nackspärr).   Vi får väl se hur det slutar. :)
 
Imorgon hoppas jag att barnen kan gå till skolan. Det vore bra, eftersom jag har ganska mycket som väntar på jobbet, som bara måste bli klart imorgon.
 
Ha en go kväll,
 
K r a m
Annette
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...