27 december 2012

Före och efter bilder

 
 
Jag köpte ju ett pelarbord nyligen på auktion, och tänkte visa några bilder på det färdiga resultatet.
Jag gillar det nya svarta, känns lite fräckare och är betydligt lättare att sitta vid eftersom det inte är några ben ivägen. Vi åt faktiskt frukost här imorse, jätte mysigt.
 
Ha en bra dag kära vänner,
 
K r a m
Annette
 
 
och så här blev det......
 
 
 
 
 här ser ni hur matplatsen såg ut tidigare och nu.....
 


och så här såg bordet ut innan jag målade det svart.

 

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

vilket lyft! så himla snyggt med det svarta bordet. kram Nilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh så snyggt det blev ....och de där bilderna är alltid roligast...före och efter.

Kram och ha en fin kväll.

Pernilla

Jennica... sa...

Wow, så fint! Och jag håller med, älskar före och efter bilder! :)
Har ett gammalt soffbord nere i hallen som jag tänkte måla vitt....kanske i helgen....och kanske kommer det någon före och efter bild även hos mig!
Kram!

House and Garden by Bia sa...

Jädrans snyggt blev det!!
Många saker blir som nya när man målar dom :))
Ha en fin kväll!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...