23 december 2012

Dan före doppardan



 
 
 
Hej kära bloggvänner,
Hoppas ni har det mysigt i julstöket så här dan för doppardan.
Själv sitter jag vid teven och har precis packat in de sista julklapparna. Nu har jag bara ett rim kvar på ett paket, men det är ju det roligaste tycker jag. Vi köper en klapp för 200 kronor till en av de vuxna som vi lottat fram tidigare, och kravet på denna julklapp är ett rim. Så vi ska både gissa innehållet och vem det är ifrån. 
Annars köper vi bara julklappar till barnen, det är så härligt att se hur kul de tycker det är.
 
Jag har även börjat skriva lite roliga saker med dessa små söta bokstavsstämplar, som jag har köpt på Granit. Ni får se lite senare vad det blev.... 
 
Hoppas ni har en bra kväll,
 
k r a m
Annette

2 kommentarer:

@my casa sa...

Önskar DIG en riktigt FIN JUL

Kram Åsa

svart vitt och rött sa...

Coola stämplar! Ha en riktigt härlig dag idag! God Jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...