19 december 2012

Julmys med tjejkompisar

 

 
Ikväll har jag haft vår lilla tjejträff hemma hos mig, fyrklövern som vi kallar oss. Först lite glögg med tillbehör, sedan åt vi Parpadelle pasta med lax sås, sallad och rött vin till. Det är alltid lika mysigt att träffas och många skratt blir det. Vi hade även en liten julklappsutdelning med spontanrim. Jag fick en liten söt glasskål med lock. Min julklapp var en liten zinkhus lykta, har faktiskt köpt ett par till mig själv, hihi. De finns i 3 olika storlekar och finns att köpa på City Gross.
 
Senare till kaffet bjöds det på julgodis, som jag och barnen gjorde tidigare i veckan. 
Den berömda Rocky road och vanlig seg kola.
 
Mysigt och trevligt,
Nu ska jag krypa till kojs, det är ju en dag imorgon också. :)
 
K r a m
Annette
 
 
 
 

1 kommentar:

svart vitt och rött sa...

Vilken kul kväll ni har haft! De där lyktorna var riktigt fina! Mysigt med sådana små hus... blir så fint när de är tända! Ha en go torsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...