29 december 2012

Fint från Day

 

 
Innan jul var jag på en inspirationskväll på Blackballoon och lysnnade på en säljare från Day Home. Då passade jag på att köpa ett bord jag länge tittat på, det heter Camp table. En tidig julklapp kunde jag väl vara värd.... Visst är det snyggt!!
Jag skulle kunna köpa i stort sett allt från Day home kollektionen, I love it!
 
Det följde visst med en svart/vit bok från TineK hem också.... hihi. Den tänkte jag ha som gästbok.
 
 
Ha en bra dag
 
Annette

 
 

 
 

4 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Det är så snyggt det där bordet ....skulle vilja ha ett jag också.Synd att jag har så långt till Helsingborg.

hade varit kul att vara med och dessutom passa på att träffa trevliga bloggare..:)
Ha en fin lördag.

Kram

Pernilla

Jennica... sa...

Usch ja....höll jag på att skriva, de har väldigt mycket snyggt där! :)
Kram!

House and Garden by Bia sa...

Kikar in för att önska dej ett GOTT NYTT ÅR !
Nyårskram från bia!

Life´s Silverlining and I sa...

det där bordet är såååå fint, jag vill också ha det men har ingen plats:( hihi. Önskar dig ett gott slut och tack för alla fina inlägg här och kommentarer hos mig. kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...