6 december 2012

Inredningsinspiration

 
Bild från Blackballoon.se
 
 
Idag efter jobbet var jag på inspirationsträff här, i deras showroom. Det bjöds på glögg med tillbehör och en säljare från Day Home pratade om företaget och deras vackra kollektion.
Marianne Brandi och Keld Mikkelsen är grundarna av modeföretaget Day Birger & Mikkelsen och inredningsföretaget Day Home.
 
Så mycket fint Day har, deras nya kuddar är fantastiska och jag kan tänka mig några till sovrummet.
 Det var en mysig och inspirerande eftermiddag och såklart blev det lite shopping också.
Jag återkommer en annan dag med bilder på mina inköp.
 
 
Imorgon bitti ska jag upp i ottan! Det är dags för årets mysiga tradition, stämningsfull
Luciamorgon i Mariakyrkan med gröt, glögg och lussekatter utanför först. Supermysigt! 
 
Natti natti,
Kram
 
 
 

  
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...