10 september 2012

Vardagsrum i Slettvoll stil




Vi ska ju som sagt måla och fixa till nedervåningen i höst och kanske förändra lite.
Jag älskar stilen som Slettvoll har, den är snygg, klassisk och kan varieras på
olika sätt. Jag gillar det vita som grund och sedan blanda med brunt och svart, kanske
lite blått och grått, eller med pastell på våren och sommaren. Det blir varmare och mer
ombonat än med bara vitt och svart (även om vitt och svart är snyggt).

Se bara på bilden ovan där de har en rå betongvägg till, vilket ger en annan känsla än om
de hade valt pärlspont som de ibland har till deras inredning



Alla bilder: Slettvoll.


Ja, visst är det snyggt!
 Nu måste jag nog knyta mig, imorgon bitti ska jag åka till Malmö på möte.

Gonatt på er!
Kram
Annette

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...