13 september 2012

Underbar miljö på Magasin 36


 
 
Igår morse var jag uppe i ottan, klockan 6.15 körde jag hemifrån!!
Jag och en kollega var på Marknadsföreningens frukostseminarium som idag var på
Magasin 36 i Höganäs. Efter mingel, frukost, föreläsning och underhållning, gick vi en tur
 i denna fantastiska byggnad. De som har köpt och renoverat upp dessa lokaler har gjort ett
otroligt jobb med alla detaljer, den rätta känslan infinner sig verkligen. De säljer möbler,
kläder och inredning och jag skulle kunna shoppa i stort sett allt. 
Här finns även en nystartad supermysig saluhall med tillhörande café och restaurang.
Samma sak här, känslan är så mysig. Ett perfekt utflyktsmål!
 
 
 

   
 
 
 
 
Snart fixa lite frukost för att sedan köra barnen till skolan...
Ha en bra dag alla ni!
 
Kram
Annette

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så snyggt! Jag skulle vilja ha de urfina skåpen med glasdörrar.

Kram
Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...