6 september 2012

Mysigt boende i Italien

 
Detta mysiga hem hittade jag i en artikel i Ikea tidningen live.
Artikeln handlar om Hanne, hennes söner Alexander och Sebastian och pojkvän
Rafaelle. De bor i ett rustikt hus på den italienska landsbygden.
 
Hon berättar så här:
Mitt hem kanske ser lyxigt ut, men min stil handlar om att göra livet så enkelt som
möjligt. Jag jobbar som  inredare så det sista jag vill när jag kommer hem är att jobba med
min egen inredning! Jag vill hellre ha tid att läsa, leka med barnen och njuta av långa
middagar med tända ljus i trädgården.”      
 
       "Jag har valt stenfärger och naturliga texturer och tyger i mitt hem eftersom jag tycker
 att de är lugnande. Jag är helt allergisk mot grönt och gult i huset – jag föredrar att se de
färgerna utomhus. Jag tycker att man aldrig ska försöka tävla med naturen.”   
       
Här kan du läsa hela artikeln.
 
   
 
 
 
 
 
 
Ja, här skulle jag också kunna tänka mig att bo....
 
Ha en bra kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...