24 september 2012

Snygg kruka med färg och lite annat




Hoppas ni har haft en mysig helg!
Denna helgen har spenderats åt att bara ta det lugnt och fixa saker som aldrig blir gjorda.
Vissa saker hann vi med, vissa inte. Men det har varit välbehövligt.
Igår var planen att jag skulle fixa regnkläder till barnen och några småsaker till hemmt.
Men det var inte så lätt som jag trodde, så jag får jaga vidare på nätet. Dock hittade jag en
fin kruka/vas i precis samma färg som vår Emma soffa i hallen. Den hittade jag på
Style & Living. Får se vad jag kan hitta i växtväg som kan passa i den vasen.
Så mycket fint de har, skulle kunna handla det mesta i den affären, främst inom inredning
och möbler.


Dessa saker köpte jag inte idag, men fatet är ett Matteus fat som jag har fått i present,
som jag verkligen gillar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...