14 september 2012

Sängavel


 
 
Jag är ute efter en snygg hög sänggavel till vårt sovrum. Det ser så trivsamt ut med en fin sänggavel, dessutom är det bra Feng shui att ha stöd bakom ryggen.
Jag har faktiskt hittat en som är klädd i tyg och den gillar jag skarpt. Men nu är frågan vilken färg jag ska ha? Sand, ljusgrå eller brun. Det lutar åt ljusgrå eller sand tror jag...
Denna fina sänggavel kan klickas hem på CanCan interiör, som även har mycket annat fint.
 
 


Idag är jag uppe med tuppen igen, det är åter dax för frukostklubben och trevlig föreläsning. 
Det är fredag och en härlig start på dagen!

Ha en mysig fredag alla bloggläsare!

Kram
Annette 

  

3 kommentarer:

AK/CanCan sa...

Visst är den läcker!! Har fått så fin respons på de vackra bilderna som kund har skickat.
Jag gillar din blogg och vilket fantastiskt hus du har...
Ha en go fredá
kramar ak

ANNETTE sa...

Tack snälla! Så glad jag blir att du gillar min blogg. :)
Önskar dig en härlig helg!

Kram
Annette

Anonym sa...

Mycket tjusig...svårt att hitta fina sänggavlar. Trevlig helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...