18 december 2016

På Stylinguppdrag





Förra veckan stylade jag en kollegas lägenhet inför en fotografering, Hans 2-rummare ska nämligen säljas efter julhelgen.
Det var minsann snabba bud, så jag fick använda den rekvisitan jag hade hemma, plus lite annat jag kunde fixa. Men grundförutsättningarna fanns, så det var egentligen bara den sista touchen som behövdes. Eftersom lägeneten var ganska maskulin i sin stil, behövdes den bara lättas upp med lite ljusa färger, kuddar, plädar, ljus och växter. Men det är ju dessa små detaljer som gör skillnad, eller hur? 

Fotografen var ganska hemlig och visade inte bilderna, men sa att dem skulle kunna skickas som imorgon. Det ska bli spännande att få se resultatet. Här ovan ett par bilder som jag tog med min mobil. 

Vi får hoppas bilderna lockar många intresserade, för lägeneten är väldigt trivsam och välplanerad. 


I helgen har vi myst och varit ganska mycket hemma. Jag har försökt vila lite, har varit ganska kass med ont i halsen och rejäl hosta. Hoppas det ger sig snart, det är otroligt irriterande. 
Vi har hunnit med lite julpyssel också, barnen bakade lite pepparkakor, och idag klädde vi granen.
 Tänkte visa lite bilder på det inorgon. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa Annette! Det är så spännande att följa resultatet av dina uppdrag. Du är stilsäker och har mycket god smak. Kram Ulla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...