4 december 2016

Den andra advent




Redan andra advent, nu rusar verkligen tiden iväg. Som tur är har jag handlat några klappar, jag har börjat i alla fall.  

För en tid sedan fick jag frågan om jag kunde tänka mig att hjälpa ett ganska nystartat företag med att inreda deras nya kontor. Ett super roligt uppdrag som jag har börjat spåna lite på. Jag ska få ritningarna i veckan, då kan jag sätta igång på riktigt. Detta gör jag på kvällar och helger, eftersom jag har mitt vanliga arbete dagtid. Men det är så kul och inspirerande så jag gör det gärna. 

Och på onsdag ska jag hålla en FENG SHUI föreläsning  för ett kvinnligt nätverk här i stan - Inred med Feng Shui. Det ska bli både kul och spännande, hoppas de tycker det är lika inspirerande som jag tycker att det är.   

Hoppas ni alla haft en mysig helg...

Kram
Annette






4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack,kära Annette,för att du fortsätter skriva din blogg, som jag uppskattar så mycket. Många bara slutar utan förvarning. Inte du! Men jag förstår att din tid är fylld av yrkesarbete, uppdrag och familj. Allt gott önskas du av Ulla (Harplinge, Halmstad)

ANNETTE sa...

Tack Ulla, så glad jag blir av dina fina ord. Så kul att höra att du tycker om min blogg. Ska verkligen försöka skriva lite oftare. Snart har jag ju lite roliga uppdrag att visa.
Tack och må så gott,
Annette

Maria sa...

Heja dig kompis!
Det är nu det börjar...👏🏻👏🏻👏🏻

ANNETTE sa...

Tack kompis! Yes nu så!
Kram på dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...