29 maj 2013

Status hemma projekt

Det har varit en del fixande här hemma på kvällarna och mycket på jobbet, därför lite dålig uppdatering här på bloggen....

De senaste dagarna har vi pratat fram och tillbaka om hur vi ska göra med golvet i vardagsrummet, låta det vara som det är eller måla vitt. Igår bestämde vi oss för att måla, så igår gick jag hem lite tidigare från jobbet och grundmålade en gång. Jag hade begränsat med tid eftersom jag skull på tjejträff på kvällen. Puh! Men här får ni en liten smygtitt. Fortsättning följer...

Ha en bra dag alla,




2 kommentarer:

Jennica... sa...

Modigt beslut! Ska bli väldigt spännande att se det färdiga resultatet! Jag har själv ett lite gulnat parkettgolv i vardagsrummet och har funderat lite smått på att måla. Men det har stannat vid funderingar än så länge...
Kram!

svart vitt och rött sa...

Det kommer att bli kanonbra ser jag :-) Ha det så skoj!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...