16 maj 2013

Ikea tidningen - Live





Jag är bättre idag, men känner mig fortfarande inte så pigg att jag orkar jobba på kontoret. Jag har jobbat lite här hemma, gjort några viktiga saker som inte kunde vänta. Men annars vilar jag idag också.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och tittar i Ikea tidningen som kom igår. Så inspirerande med alla dessa olika stilar på hem, hur man kan blanda färger, möbler och inredning på så många olika sätt. Mitt favorit reportage denna gången är från Daniella Wittes fantastiska hem, så härlig inredning med fina harmoniska färgval. Jag gillar hennes stil skarpt, avslappnade och snygg.

Om en stund måste jag ta mig till stan och inhandla färg till fasaden, målaren kommer imorgon. 

Ha en bra dag i solen,








4 kommentarer:

Daniella Witte sa...

Hej Annette!

Tack för din fina och så smickrande hälsning hos mig precis! Den värmde verkligen:)

Superfin blogg du har! Kram Daniella

svart vitt och rött sa...

Det ser ut att vara massor av fint i tidningen! Den vill jag också ha nu :-) Krya på dig!!

House and Garden by Bia sa...

Hoppas du blir bra snart!!
Önskar dej en fin Pingst helg....
Kram bia

Livsnjutaren sa...

Så härligt med en kopp kaffe, egentid och inspirationsbilder.... Krya på dig! Tack för alla fina bilder! Den lilla söta krabaten du lyckades fånga på bild var underbar;-) Ha en fin kväll. Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...