15 maj 2013

Bilder i vitt




Snörvel snörvel....
Även idag är jag hemma och kurerar mig. Är hostig, förkyld och allmänt hängig, orkar inte göra någonting, jag bara slötittar lite på tv och kollar mina mail. Hoppas jag kan jobba snart och att jag inom kort orkar ta tag i allt förberedande arbete inför målningen här hemma. Allt i vardagsrummet måste flyttas, inklusive alla glas och prylar i vitrinskåp och skänk. Ja ja, det löser sig nog.... 

Idag bjuder jag på några Instagram bilder i vitt som jag tagit här hemma tidigare.

Nu ska jag bädda ner mig igen. Ha en fortsatt bra onsdag!

kram
Annette

   

2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vad fint du har! Krya på dig! Kram Nilla

Anonym sa...

Så fint så fint!
Krya på dig Annette!

Kramis från Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...