8 september 2013

God långfrukost i hotellstil




Hej söndag, ännu en fin varm solig dag! 
Ledsen att jag inte skrivit så ofta senaste tiden. Jag funderar fortfarande på hur jag ska fortsätta med bloggen och vilken inriktning den ska ha. Eller om jag kanske ska pausa en period och fundera... 

Jag återkommer i vilket fall som helst idag eller imorgon med bilder från gårdagens aktivitet.  

Imorse sov vi ut och sedan åt vi en god frukost med äggröra, bacon, grönsaker och bröd. Hur smarrigt som helst! Skönt när det är helg att få njuta extra länge vid frukostbordet och en extra kopp kaffe.

Idag har barnen aktiviteter på schemat, sonen är på Taekwando nu och sedan ska tjejen på tennis. 
Hinner vi kanske vi åker till rangen och slår några bollar.  

Önskar er en skön söndag!





Härligt solljus som strömmar in i vardagsrummet



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...