27 januari 2013

Pulkaåk och korvgrillning

 
 
 
Efter sovmorgon och frukost har vi lullat omkring i pyamas ganska länge idag. Mysmorgon!
Strax innan lunch packade vi ihop piknick väskan och begav oss ner till parken så att barnen fick åka lite pulka. Bäst att passa på, för imorgon lär det bli plusgrader. Vi grillade korv och drack varm choklad, åh så gott det smakar utomhus!
Som vanligt frös jag om fötterna, så efter någon timma var jag tvungen att hasta hem och tina
fossingarna framför brasan. Vilken lyx det är att ha denna värmekälla och mysfaktor hemma.
 
Nu ska jag leta på nätet efter varma goa stövlar som jag INTE fryser i....
 
Ha en go söndag,
 
k r a m
 
 
 
 


1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken helt fantastisk söndag! :)
Usch jag fryser också lätt om just fötter och händer....
Men nu är det plusgrader här idag ;)
Ha en fin start på nya veckan!
Kram /Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...