4 januari 2013

God fortsättning på 2013

 
 
 
Hej alla bloggläsare,
 
God fortsättning på det nya året! Hoppas ni hade en mysig nyårsafton.
 
Som ni säkert märkt har jag inte bloggat så frekvent senaste tiden och har inte heller kunnat svara på era inlägg eller mail. Ledsen för det, men vi kom hem sent igår kväll från en veckas avkoppling i Egypten. Det var skönt och välbehövligt att komma iväg och bara få vara och få lite sol och värme.

Det kändes konstigt att komma hem till ett julpyntat hem och ett blåsigt Skåneland.
 
Nu har vi lite att stå i här hemma, tänkte packa upp och börja tvätta några maskiner.....

Ha en bra fredag,
och tack för att ni tittar in här....

K r a m
Annette

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med semester...vi har också varit i Egypten, till Hurghada...vi var i april för några år sedan;)
Trevlig helg!
Kram kram

Maria - Wikers Liv sa...

Hej!
Tack för hälsningen hos mig! Nu hittade ju jag till din fina blogg! Har kikat runt lite och oj, vad mycket fin inspiration du bjuder på! Så fint ni ser ut att bo, så vackra fönster!
Jag lägger mig som följare och lägger dig i min blogglista, så jag hänger med på dina uppdateringar!
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram /Maria

Bara Sara sa...

Tack för kommentaren på min blogg - roligt att hitta hit! Jag har bara varit i Egypten en gång men jag minns jag tyckte det var himla bra där. Och avkoppling i en solstol - blir det bättre? Kram Sara

svart vitt och rött sa...

Ååååhhhh, så härligt med en veckas semester i värmen! Välkommen hem, och Gott Nytt År!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...