1 november 2012

Inredningskurs

 
Bild Sköna hem. Visst är denna tapet lite kul?
 
 
 
Ikväll var det åter dags för ännu en inspirerande kväll på inredningskursen som jag går. Kursen är totalt 8 kvällar, 1 gång i veckan. Det är jätte roligt och vi lär oss en hel del inom inredningens värld. Utbildare är Lotta Åkesson Persson som både är arkitekt och inredningsarkitekt med lång erfarenhet inom yrket.
 
 
Kursens innehåll:
Design
Ritteknik
Färglära / färgsättning
Ljussättning
Historik
Moodboard
 
Vi arbetar med ett eget projekt då vi har valt ett eller flera rum i vårt hem. Jag har valt vårt vardagsrum. Arbetet skall presenteras sista gången.
 
Nu är jg ganska trött och ska gå och knyta mig.
 
K r a m & godnatt
Annette
 
 
 
 
 
 
 

 
 

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Gud vad kul att gå en inredningskurs! Kan tänka mig att du får massor av inspiration. Kram Nilla

ANNETTE sa...

Ja, det är verkligen kul och inspirerande!
Trevlig helg, Kram Annette

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Åh det där lät kul... vet inte om jag missa eller läste för snabbt ...är det uppe i Stockholm kursen går ?

och du ..lägger mig till som följare...gillade din blogg.Tur att du lämna en kommentar inne hos mig.

Kram
Pernilla På Piazzan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...