18 november 2012

DIY pyssel denna söndag

 

 
 
Denna morgon har jag klippt ner pinnar i trädgården och knutit stjärnor. Ett enkelt och roligt sätt att få in lite natur i hemmet. Sedan kom barnen och ville vara med och pyssla de också. De gjorde en liten söt stjärna tillsammans. Jag ska göra några riktigt stora för att ha utomhus, ska bara samla ihop fler pinnar först.
 
Nu en PW trots regnet, har inte rört på mig på länge känns det som. 
Sedan ska vi förbereda oss för kalas hos vår mamma/mormor som fyller år.
 
Önskar er alla en mysig söndag,
 
K r a m 
 Annette
 
 
 
 
 
 
 
I trappen
 

2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina stjärnor! Gjorde faktiskt en förra julen, men den torkade så den föll liksom isär, så iår köpte jag en! Men det är ju roligare att göra egna!
Kram helena

Annehem sa...

Tack så mycket! Jag gillar pynt som är snyggt och enkelt att göra själv. Vi får väl se hur länge de håller. Idag har jag fixat fler grenar, så det lär bli fler framöver... kanske ger mig på hjärtan nästa gång.
Kram Annette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...