12 oktober 2016

I Porto på konferens




Hej på er,

Sitter just nu på mitt hotellrum i Porto, Portugal. Vi är här på säljkonferens och kom hit igår efter en tidig och lång dag. I skrivande stund försöker jag svara på lite mail innan jag ska ta mig ner igen. 

Tidigare idag var jag och en kollega ute en sväng och såg oss omkring. Alltid kul att känna av atmosfären och kolla in hur det ser ut när man är i en ny stad. Porto har en ganska speciell och orginell stil på husen. Vissa är fina och har precis renoverats och vissa är ganska slitna. Men de tar kanske en del i taget och renoverar efter hand. Karaktäristiskt är i alla fall att många hus har kakel på fasaden, i alla möjliga kulörer. 











Igår kväll var vi i stan på en mysig restaurang och åt smårätter (typ tapas). Super gott och trevligt.
Så oss går det ingen nöd på, vi har det bra.... 



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...