20 maj 2015

En kväll på golfbanan


Idag efter jobbet åkte jag med barnen till favoritplatsen, Vasatorps golfklubb. Emmie hade golflektion ute på banan idag. Under tiden passade jag och Elias på att träna lite på driving rangen och även lite bunkerslag och puttning. Vädret var riktigt behagligt, tänk om värmen och våren äntligen är på gång. Det är så kul att barnen gillar att åka ut till golfbanan och spela eller träna tillsammans. 

Det passade även extra bra för mig att träna lite idag, med tanke på att jag ska spela 18 hål imorgon på en leverantörsträff. Det blir spännande, jag som inte har spelat en hel golfrunda i år än. Ja ja, det får gå som det vill, men jag måste säga att mina slag kändes rätt bra idag, jag är taggad! 

Tjingeling,



Restaurangdelen på Vasatoro är smakfullt inredd. Ett trevligt ställe att hänga på, äta en bit mat eller bara dricka en kopp kaffe. 


 



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...