13 mars 2015

Fredagsmys med Tacos




Då var det fredag igen och fredagsmyyyys! 

Vi hade Tacos som så många andra familjer, men i lite annan form. Tillbehören kan ju variera, men vi brukar alltid ha tomater, gurka, majs, äpple, guacemole, salsa och lök. Men idag gjorde jag även en mangosallad. I den hade jag tärnad mango, hackad chili, olja och lite hackad koriander, Jag hackade extra koriander i en separat skål för den som ville ha ännu mer. 
Mangosalladen blev ganska stark, men passade bra tillsammans med de övriga tillbehören. Riktigt gott och kul att testa lite nya varianter på denna rätt.  

Vi tittade sedan på Let´s Dance och en efter en somnade i soffan....så som det brukar vara en fredagskväll efter en tuff vecka.

Eftersom jag också sov en stund framför teven, så är jag ju pigg nu och kan blogga. Klockan är strax efter ett och jag borde nog sova. Det är ju en dag imorgon också.















Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...