1 maj 2014

En välbehövlig resa på tumanhand



Hoppas ni njuter i vårsolen och av allt vackert som sker i naturen nu.

Ledsen att jag inte uppdaterat här på ett tag, men det har helt enkelt varit mycket annat som upptagit min tid. Efter påsken var jag i Stockholm på konferens, några hektiska och fulltecknade dagar. Sedan hem och fixa  inför vår lilla tripp till Spanien. Mina föräldrar erbjöd sig nämligen för en tid sedan att passa våra barn samtidigt som de passade min systers. De tycker det är lättare att ha alla 4, eftersom de har så kul tillsammans. Så jag och F har precis varit en långhelg i Spanien där vi har njutit av sol och värme, och bara fått vara ett tag. Att få prata med varandra och inte behöva bli avbruten hela tiden är värt mycket. Våra vänner har lägenhet i Spanien, så vi passade även på att träffa dem. Vi hade några super mysiga dagar med mycket god mat och dryck, många skratt och härligt väder. Tyvärr blev jag super förkyld och kunde inte känna smaken vissa stunder, men i det stora hela var det super mysigt och härligt att få komma iväg. Framförallt var det välbehövligt för F att pausa lite från sitt jobb. Även om han jobbade lite när vi var iväg, så kunde han också koppla av och njuta. Han har nämligen sin högsäsong nu och jobbar i stort sett dygnet runt. Han sitter till både 2 och 3 vissa nätter, och det orkar man inte hur länge som helst. Kroppen säger ifrån när den behöver pausa.  


Vi är ju lediga några dagar nu med barnen, så imorgon får vi nog hitta på något mysigt. Hoppas vädret blir fint. 

Ha det så bra,

Kram
  Annette  




















Tidigt på morgonen när vi beger oss till flygplatsen. Hej då Spanien, ses snart igen....

1 kommentar:

Jennica... sa...

Men så himla härligt det ser ut!!
Kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...