24 mars 2014

Fest och söndagmiddag

 
 
 
Måndag igen! Veckorna bara flyger fram och likaså gör helgen. Denna helgen har verkligen gått i ett. I lördags var vi på stor fest på en mysig restaurang utanför stan. En mycket trevlig fest med många glada människor och super god mat. Det blev ganska sent, vi kom nog inte i säng förrän vid 2.30, och jag sov ganska dåligt. För att krydda till helgen lite, så hade vi vänner på middag igår. Det blev också en mysig och kul kväll, men får erkänna att jag var rätt trött när jag fick lägga mig.   
 
Idag jobbade jag hemifrån eftersom jag kände mig lite små krasslig i morse. Sonen är förkyld, hoppas inte jag blir det! Men så bra det är att jobba hemma ibland, jag fick gjort mycket utan att bli störd. Till lunch blev det nyttiga och smarriga knäckemackor med perfekt mogen avocado och tomat. 
 
 
 
 
 
Däremot blev det lite mindre nyttigt efter maten ikväll, då fick barnen dela på kladdkakan som blev över från gårdagens middag. Det var dock inte så mycket kvar, den var populär bland gästerna, vilket ju är kul! Kladdkakan jag brukar göra får en hård skorpa på uytan och blir sådär lagom kladdig på insidan. Smarrigt.... 
 
Nu ska en viss trött liten mamma lägga sig! 
 
Go natt!
 
 


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...