17 november 2013

Hemmaprojekt




Denna helgen har jag hunnit med en hel del faktiskt.
 Igår laserade jag hyllor till ett skåp, När vi fick hem skåpet från auktionen, så upptäckte vi att alla hyllplan saknades. Vi fick sedan brädor från syster och svåger som de hade i sina gömmor, och de passade perfekt i skåpet. Nu är de alltså laserade och på plats! De blev ganska mörka, men snygg kontrast till det bruna. Allra först tänkte jag måla skåpet vitt, svart eller grått, men bestämde mig för att testa det så här i originalfärgen ett tag först. Sedan får vi se...

Jag var sedan en sväng på stan och träffade 2 väninnor över en lunch och sedan kaffe. Det var minsann inte igår som jag var på stan och fikade, så det var mysigt. Efteråt gick vi en liten runda på stan och kollade i några affärer. 

På lördagskvällen var det dax för tjejmiddag, en super mysig kväll med ett härligt gäng tjejer. 

Hoppas ni haft en skön helg, imorgon är det måndag och ny vecka!









1 kommentar:

Home2tiny sa...

Kul med projekt. Själv har jag också ett skåp som bara väntar på att få lite omvårdnad o kärlek. Kramisar Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...