23 april 2013

Fortsättning inspiration sovrum


Fräscht från Af Svedala


Idag har jag letat inspiration till sovrummet igen. Det finns så mycket snyggt och jag har lite svårt att välja vilken färgskala jag ska ha. Sandfärg, mullvad, och svart är super snyggt, men vitt och blått eller ljusgrått är också jätte fräscht och passar så bra till vår och sommar. Dessa ljusgrå från HM är riktigt fina och är praktiska eftersom de passar till mycket. Jag kan variera med olika färger och mönster på prydnadskuddar och överkast. Kan bli hur snyggt som helst. Vi får se, men snart får jag nog bestämma mig.


Dessa ljuvliga linnelakan är från HM Home



Klassiskt från Gant


.... och dessa är från Beach House

Lexington har också mycket snyggt



Och Mille Notti



Gant igen....







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...