6 februari 2013

Möbelmässan i Stockholm

 
 
 

Imorgon eftermiddag åker jag och F till Stockholm för att besöka möbelmässan.

Det ska bli jättekul att besöka mässan och få lite ny inspiration och se trenderna som kommer framöver. Eftersom F arbetar med möbler är det en viktig mässa för honom, att se vad som finns, träffa leverantörer, skapa nya kontakter, och få tips och idéer om vad som kommer på marknaden.   Vi ska bland annat besöka Artwood som bilderna är ifrån, de har sååååå mycket snyggt!
Helt klart en av mina favoriter.
Det ska bli jätte kul och jag ser verkligen fram emot denna dag.
 Jag hoppas kunna ta många bilder och delar såklart med mig här på bloggen, och det kanske
även blir några bilder på Instagram.

Vi ses,

K r a m
Annette

 
 
Bilder Artwood
  


1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Va kul att besöka möbelmässan ;)
Två härliga sovrum...gillar båda två!!
Hoppas du får mycket inspiration:)
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...