29 maj 2011

Blandat schema



Då var det söndag igen och helgen har passerat med trevliga aktiviteter. I fredags hade vi goda vänner på middag, alltid kul att ses. Barnen berättade roliga historier och gåtor, kul att de också vill vara med i samtalen nu. I lördags lekte kusinerna med varandra, min syster och svåger är i Grekland och seglar så mormor o morfar passar deras barn. På kvällen var de här och grillade och jag passade på att gå ut med några tjejkompisar som jag inte sett på länge. En kul men lite annorlunda kväll.
Alla barnen sov över hos kusinerna så jag kunde sova ut imorse, så skönt.
Idag har vi tagit det ganska lugnt, barnen har lekt och jag tog lite bilder hemma hos syrran i deras nyrenoverade fina hus. Fina detaljer och blickfång...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...