1 december 2017

Nytt på gång... ta da





Hej alla kära följare, 
Nu var det verkligen ett tag sedan jag var här inne och skrev något. Jag har nämligen haft fullt upp med olika saker och filat på min nya hemsida som äntligen börjar bli klar. I och för sig lär den aldrig bli helt klar, eftersom den ska vara ett levande dokument.

ROOM BOOST heter min hemsida och mitt företag. Här presenterar jag vad företaget gör och vilka projekt vi gjort och kommer att göra, med inspirationsbilder mm.
Där finns även en blogg som jag ska försöka uppdatera med lite allt möjligt kul.
Om ni vill får ni så klart gärna komma med idéer och önskemål om innehåll.  

Som ni förstår kommer jag ju inte att fortsätta skriva på denna bloggen.
Istället hoppas jag att ni följer mig på roomboost.se. 


Varmt välkomna till Room Boost, hoppas vi ses där. 

Kram
 Annette 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...