7 juni 2015

Trädgårdsrundan levererade



Hoppas ni haft en bra helg. 

Idag var det dax för trädgårdsrundan!
I fint väder och med glatt humör åkte jag, Åsa och Camilla med start från Rydeväck mot första trädgården. Vi åkte runt och tittade i flera fina trädgårdar runt om i Skåne, alla charmiga på sitt sätt. Åsa hade packat fika korgen, så lite kaffe i gröngräset hann vi också med.
Vi hade verkligen en super mysig och rolig dag och fick massor av inspiration med oss hem. 

Översta bilden är från en kul trädgård med en liten sjö bland annat. En stor trädgård med olika rum och vrår, lite som att komma in i en saga.... 

Bilden nedan är från en trädgård i Rögle, en urfin trädgård som jag länge velat besöka. Här sitter jag och Åsa i ett av alla rum i deras paradis med en mysig eldstad framför. Sååå härlig trädgård! 

Idag visar jag bara ett axplock av bilder, men jag hoppas hinna redigera övriga bilder och kunna visa mer under veckan. Det knäpptes en del bilder idag nämligen...

Imorgon är det skolavslutning på vår skola, så vi hoppas på fint väder. 

Kram
Annette 














Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...