6 oktober 2014

Inspiration från Artwood




Idag tänkte jag bjuda på härlig inspiration från Artwood, en av mina favoriter när det gäller inredning. Deras bilder är så inspirerande och är fotograferade i otroligt vackra miljöer. Jag skulle kunna tänka mig i stort sett allt på dessa bilder. Jag gillar kombinationen med vitt och rotting, det känns inte så stelt och kallt. Även rotting tillsammans med mörkare färger blir ombonat och mysigt och får lite mer höstkänsla över sig. Tänk att få sitta i dessa möbler en skön sommarkväll eller en fin höstdag och njuta av god mat och dryck. Ja tack!

 Igår var det sensommarväder i Skåne, men idag var det betydligt kallare och det kändes som hösten kommit på allvar. Men det gör ingenting, jag gillar hösten, men helst då med klar härlig luft och sol.

Vi får hoppas att hösten blir så,

























Vill du se ännu fler bilder kan du kolla här.

1 kommentar:

Jennica... sa...

Underbara bilder! Håller med, hade också gärna haft mycket av det där....rotting och vitt är superfint!
Ha en fin tisdag,
kram Jennica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...