11 juni 2012

Chokladpraliner


Idag hämtade jag E hos en kompis där hon lekt hela eftermiddagen och haft jätte skoj. Sonen hämtades på skolan, och när vi kom hem fikade vi i solen. 

Idag tänkte jag berätta om en arbetskollega som gör egna chokladpraliner. De är super fina och smarriga, görs i olika former och smaker.

Så här skriver hon på sin blogg:
  Min stora passion här i livet är choklad och praliner, som jag tillverkar för hand hemma i en mindre skala och säljer exklusivt genom olika utvalda personer och företag.
Det är enkelt att beställa mina praliner. Maila mig bara så löser jag det.
Min e-mail adress är: astrum57@hotmail.com. Har du några önskemål om "dina egna fyllningar" kan du meddela mig det, så ser vi om jag kan uppfylla dessa.

1 kommentar:

ANNETTE sa...

Jag har smakat 3 varianter med följande fyllningar; passionsfrukt, whisky och lakrits, och jag kan intyga att alla var super smarriga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...