24 juli 2011

Idag har det varit blött


och regnat och blåst precis hela dagen, så vad hittar man på då? Vi åkte en sväng till möbelvaruhuset Ilva för att ha något att göra och för att det var länge sedan vi var där. Jag passade också på att få lite mer inspiration för mitt sovrums uppdrag som jag håller på med. Jag kan ju inte heller åka till en möbelaffär utan att handla något, så några små saker blev det. Jag skulle vilja ha mycket mer, men det får jag lägga upp på min moodboard så länge. Här är några av de "vill ha" saker jag hittade idag. Dessa tillsammans med en hel del vitt blir riktigt fint tycker jag. 

När vi kom hem fikade vi och tittade på de avslutande golfhålen i årets Masters tävling i Stockholm. Mysigt när det regnar utanför att se på tv, men nu längtar vi efter sol igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...