26 januari 2011

Välkommen till min blogg

Hej,

Kul att du hittat hit!
Tänkte börja min blogg med en liten tillbakablick när vi slog till och köpte vårt hus. Det såg inte mycket ut för världen inuti, men ett annorlunda hus som vi såg potential i. Du kan ju se en del av huset på bilden intill. Som något barn sa en gång, - oh, ni bor ju i ett sånt där Alladdin hus!

I 4 månader bodde vi kvar i vår lägenhet och hade hantverkare som renoverade. Jag var projektledaren som höll killarna i öronen och var i huset nästan varje dag. De hade frågor, och ibland behövdes det ändras på saker, ja ni vet hur det är. Framöver tänkte jag lägga in några bilder på hur huset såg ut då och sedan hur projekten har utvecklats. Drömmen är att så småningom få en känsla som Slettvoll har, men med lite av min egna personliga stil inlindad.

Vi hörs snart igen, :)
Annette

Bilder: Slettvoll

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...